sobota, 25 lipca 2015

Robaczki Wy Moje!

Zawsze dostawałam powiadomienia na maila, że mam jakiekolwiek komentarze i nawet jeśli nie miałam czasu odpowiedzieć to chociaż przeczytałam, że tam jesteście i słuchacie!

Ale od tak dawna nie dostałam żadnego powiadomienia, że uznałam, iż juz dawno wrzuciliście moją kukłe do rzeki!

Wchodzę dzisiaj się wypstrykać na życie i takie tam.... patrzę... 29 ODPOWIEDZI z czego 28 cudownie szczerych i jedna nie. :D

Ludki wy moje! Gdzie te wszystkie ping-ping których nie dostaję??

3 komentarze:

  1. Fajnie, że wróciłeś ��
    Pzdr
    Klara eF

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi maile komentarzowe wrzuca w zakładkę Społeczności, a powiadamiacz pika tylko na maile z ogólnej skrzynki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokainko obiecalas dzis wrocic, gdzie jestes

    OdpowiedzUsuń