środa, 27 czerwca 2012

Dziś fotograficznie, nostalgicznie.. o Dzieciusiach

Cieszyłam się, że dzisiaj będę mogła pokazać Wam swoje nowe dzieło ale niestety- Royal Mail nadal trzyma w trzewiach najnowsze zamówienie dla Detaksacji, więc, żeby nie psuć jej niespodzianki- prezent dla siostrzenicy, moje szydełkowe cacuś pozostawię w tajemnicy jeszcze kilka dni.

Zdałam sobie ostatnio sprawę, że od dawna nie pokazywałam Wam Dzieciuśków, więc dzisiaj będzie fotograficznie a czasami nawet nostalgicznie bo zakochałam się w opcjach PhotoBucketa i kombinuję z klimatem jak mogę.

Oto Dzieciusie- czerwiec 2012. :)


"-Bujaj mocniej Mamo, bujaj pod niebo!"


"-Pats! Kotek! Widziałaś taki ciud?"

"-Widzis ten pempusek? Widzis? To jus zacnij uciekać!"


"-Mamo, stanie po kostki w wodzie z paśkiem- 
to cały sens posiadania stolićka do zabawy!"


"-Teraz Gabi siedź cicho bo jesteś chory i jesteś f śpitalu. Mas ślimaki w kolanie i trzeba ci pomóć."




"-Dawaj Gabi, jednego głebszego za rybaków!"


"-Żeby było ładnie."



"-Postoję grzecznie jak mi potem powiesz 
co masz na myśli mówiąc: "wintydżowy fil"?"



"-Mam bardzo śmutny pomyśł."

"-Misie-patysie?"

"-Coś mała ta łódka..."


"-Gotowi?"


"-To jedziemy!!"


Z biedlonecką

I moje ulubione zdjęcie majowych rączek, które miesiącami czekało, żeby dać się obrobić i stać się starą pocztówką sprzed lat:




4 komentarze:

  1. Są identyczni. Widzę dokładnie te same pyszczunie :) Rodzeństwo nie do podrobienia.

    Po buziaku w nosek proszę przekazać od Cioci Kasi Blogowej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne i mają super mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I te włosyyyy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Śliczne dzieciusie. Miła rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń